Com sorgeix la màgia

Aquesta foto la vaig fer despés d’una sessió.

Vam estar representant diferents escenaris amb les peces que teniem.

Movent fitxes amunt i avall.

Aquesta és una de les activitats que fem per ajudar a organitzar el llenguatge.

És manipulació.

És abstracció.

És posar en situació el que em diuen per entendre la complexitat real de la frase.

I és joc intens i dirigit perquè el nen trobi la resposta que vol saber.

El que al principi és un petit dubte pot acabar convertint-se en tot un repte.

I aleshores sorgeix la màgia: “ara ja entenc el que em volies dir!”

I els ulls li brillen de cop.

Ha descobert que ara sí que ho ha entès, i que no hi ha gat amagat.

Ara ja sap que ho sap, i que ho enten.

I així és com arriben a ser autosificuents en els seus aprenentatges.

Així és com deixen de necessitar ajuda constant i comencen a assimilar tota la informació que se’ls dona a les aules.

I aleshores gaudeixen aprenent, perquè han après com és la curiositat que els permet descobrir millor el món que els envolta.


El que al principi és un petit dubte pot acabar convertint-se en tot un repte.

Vols fer alguna cosa per ajudar des de casa i no saps per on començar?

Et dono eines totalment gratuïtes perquè puguis ajudar la teva familia, tant si es tracta d’ajudar un/a nen/a o un adult.

Fes un cop d’ull a tota la informació que hi ha perquè et resultarà molt útil.

Sóc la Cristina, a banda del que puguis trobar per aquí Pescaparaules, també comparteixo molta informació i recursos gratuïts perquè estableixis un bon vincle amb els teus fills més petits, així com eines per ensenyar a llegir des de casa a la pàgina www.cristinaavecilla.com

Si vols saber més, entra i tafaneja 😀